אובמה מפרגן: "הילרי ראויה יותר ממני לכהן כנשיאת ארה"ב"

אבל אחרי שהכל נגמר ביקשתי שהיא תצטרף לצוות שלי והיא קצת הופתעה. גם חלק מהצוות שלי הופתע, אבל בסופו של דבר היא הסכימה, כי היא ידעה שמה שתלוי בכך גדול יותר משנינו.
דוד לזר 1 Comment on אובמה מפרגן: "הילרי ראויה יותר ממני לכהן כנשיאת ארה"ב"

בנאום שחתם את היום השלישי של הוועידה הדמוקרטית בפילדלפיה, ניסה נשיא ארה"ב המכהן ברק אובמה לשכנע את הקהל האמריקאי לבחור בבחירות הקרובות בהילרי קלינטון • "מעולם לא היה גבר או אישה, שהיו יותר ראויים לכהן כנשיאת ארצות הברית של אמריקה"

נשיא ארה"ב לשעבר, ברק אובמה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
אבל אחרי שהכל נגמר ביקשתי שהיא תצטרף לצוות שלי והיא קצת הופתעה. גם חלק מהצוות שלי הופתע, אבל בסופו של דבר היא הסכימה, כי היא ידעה שמה שתלוי בכך גדול יותר משנינו.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בנאום שחתם את היום השלישי של הוועידה הדמוקרטית בפילדלפיה, ניסה נשיא ארה"ב המכהן ברק אובמה לשכנע את הקהל האמריקאי לבחור בבחירות הקרובות בהילרי לקלינטון.

קודם לכן הוא תקף את טראמפ ואמר כי "מה ששמענו בשבוע שעבר בקליבלנד לא היה רפובליקני במיוחד או שמרני, מה ששמענו זה חזון פסימי של מדינה בה אנו פונים זה נגד זה ונגד שאר העולם. לא היו פתרונות רציניים לבעיות שלנו, אלא רק הפצה של שנאה וכעס. זו לא האמריקה שאני מכיר – האמריקה שאני מכיר מלאה באומץ, אופטימיות וחדשנות; היא הגונה ונדיבה".

על הילרי אמר אובמה כי "לפני שמונה שנים, הילרי ואני היינו יריבים, נאבקנו זה בזו במשך שנה וחצי – ותנו לי לומר לכם, זה היה קשה. הייתי מותש. כל פעם שחשבתי שניצחתי במירוץ – היא חזרה, חזקה יותר. אבל אחרי שהכל נגמר ביקשתי שהיא תצטרף לצוות שלי והיא קצת הופתעה. גם חלק מהצוות שלי הופתע, אבל בסופו של דבר היא הסכימה, כי היא ידעה שמה שתלוי בכך גדול יותר משנינו. במשך ארבע שנים היה לי כיסא בשורה הראשונה לצפות באינטיליגנציה שלה, שיקול הדעת שלה והרצינות שלה".

"שום דבר לא מכין אותך לנשיאות – אבל הילרי כבר ישבה בחדרים האלה", הוסיף אובמה בנאומו, "היא הייתה חלק מקבלת ההחלטות האלה והיא יודעת מה ההשלכות של ההחלטות שמתקבלות בחדרים הללו – וגם במשברים היא מקשיבה לאחרים, שומרת על קור רוח ומתייחסת לכולם בכבוד. לא משנה כמה פעמים מנסים להפיל אותה, היא לעולם לא מוותרת, מעולם לא היה גבר או אישה, גם לא אני או ביל, שהיו יותר ראויים לכהן כנשיאת ארצות הברית של אמריקה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    זה לא מחמאה אני בטוח שכל אחד ראוי יותר ממנו